2014-12-24

Prológus




*Helloka!Prológus!Elég rövid lett,de ide nem is akartam sokat írni.Majd ez után jönnek a dolgok.Remélem tetszik,majd egy-két emberkének és várják,majd a folytatást,ami nem sokára kész:))Jó olvasást és várom a komikat:P*


-Kelj fel te barom!-ébresztett kedvesen az én legjobb barátom.
-Még...öt perc-nyöszörögtem.
-Azonnal kelj fel!-ugrott rám,amitől percek alatt összeroppantotta a tüdőmet.
-Aú!-kiabáltam.
-Ha már elrángattál magaddal az egyetemre akkor kelj fel időben és ne későnk már az első nap!-ütött fejen egy párnával.
-Oké!De szállj le rólam!-ütöttem a hátára.Lou lekecmeregett rólam,majd felültem.-Még csak hat óra!-akadtam ki,mikor ránéztem az órára,ami mellesleg be volt állítva,hogy majd hétkor szól
-Aha-válaszolta Lou.
-Minek keltettél fel ilyen korán?Még tudnék aludni egy órát...és te mikor keltél,hogy ilyen friss vagy??
-Ne nyafogj már annyit!Öltözz.Várnak a csajok-kacsintott egyet.
-Te barom!-hajítottam hozzá egy párnát.
-Ne csinálj úgy,mintha te nem azért járnál oda...
-Azért járok oda,hogy végre lediplomázzak!-szóltam rá.
-Minek?Már így is híres vagy...
-Ja,de nekem kell a diploma.
-Nem értelek.A nők így is oda vannak érted!
-Inkább fogd be!-húztam fel a gatyámat,majd belebújtam egy pólóba-Induljunk!-léptünk ki a kolesz szoba ajtaján.
-Bedobunk valami kaját?-kérdezte Lou.
-Még szép hogy!-feleltem.Beültünk a szokásos helyünkre,ahol kértünk egy kávét és egy fánkot.Legalábbis én.Reggeli közben csak azt hallgattam,hogy idén mennyi csajt fog az ujja köré csavarni Lou.
-Aha,ez nagyszerű,de induljunk!-zártam le a témát,majd felálltam és felkaptam a táskámat,amiben még nem sok minden volt,így első nap.Csak pár üres füzet és tollak..
-De most komolyan!Nem jó ötlet?-fárasztott tovább.
-De,az.Remek!Még jó,hogy kevés ,olyan tantárgy van,amin együtt vagyunk.-forgattam meg szemeim.
-Hát...ha ennyire hiányzom simán átmehet párra.
-Nem,nem.Maradj csak ahol vagy!
-Most miért?Tök jó buli lenne!
-Lou!Nem is értem,hogy vehettek fel ide...
-Hát...én tudom!-húzta hatalmas mosolyra a száját
-Jaj.Inkább nem akarom tudni.-hagytam annyiban a dolgot.
-Elmeséljem a részleteket?
-Kímélj meg tőlük.
-Pedig elég jó.
-Nem akarok hallani.
-Na...csak egy kicsit....-nyaggatott tovább.
-Nem.
-Na már!
-Nem!
-Jó.Akkor kimaradsz belőle.-sértődött meg.
-Hála az égnek!-néztem a felhőkre.
-Egyébként...nézd csak ki áll ott!-bökött a suli kapuja felé.
-Oh atyám!Remélem nem rám vár!-fogtam a fejem.-Mi lenne,ha kihagynánk az első órát?-ajánlottam fel.
-Nem-nem-válaszolta Lou.
-Nem csinálhatod ezt velem!
-Csak beszélj vele.Nem lehet annyira szörnyű...
-Nem?Akkor próbálj te beszélni vele!-löktem előre
-Naaa,azért azt még sem akarhatod.
-Ch...
-Szia Katie!-köszönt Lou a lánynak,aki már tavaly óta oda van értem.Minden hova követ és mindent tud rólam.Szó szerint mindent.Még azt is,hogy mikor megyek a mosdóba!
-Sziasztok!-köszönt vissza.
-Szia-dünnyögtem.
-Hogy vagy Harry?Rég láttuk egymást.
-Nem túl rég-válaszoltam halkan.
-Hát...sok sikert!-búcsúzott el,majd karon ragadta a barátnőjét és besétáltak.
-Na,nem is volt annyira vészes-mondta Lou.
-Aha-válaszoltam.
-Akkor,majd ütközünk!-köszönt el Lou és az ellenkező irányba indult.Besétáltam a terembe ,ahol megláttam Aaron-t és leültem mellé.Mint mindig most is már kora reggel,első nap be volt állva és a padjára téve a fejét szunyókált,míg be nem csengettek és belépett a Tanárnő!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése